Brist på bilder...

-

Ja, jag vet att jag är tråkig med mina vattenbilder... Men min kamera har varit oladdad och jag har inte orkat hitta laddaren så jag har inte fotat så mycket. Nu är den laddad, och jag ska gå och fota snart ^^ Fast det är jättetråkigt väder, det har regnat och är molnigt och tråkigt så jag kommer nog bara fota vatten ändå ;) Ehe, ja. Jätteroligt inlägg, jag vet. Inte. Och jag vet att det var flera dagar sedan jag skrev sist, men jag glömde skriva i förrgår och igår var jag med Anna hela dagen. Vi gick på Skänninge marken (gick upp typ kvart i sju och kom dit innan det hade öppnat, var kvar där till klockan fem eller något!) hela dagen och så sov vi över på kvällen. Det var jättenice :) Men jag ska gå och fota nu så bye :3

/Smilla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0