Lite Ville och lite, lite jag

-
-
-
-
-
-
-

Sedan jag gick på Skänninge marknad och brände en massa pengar (åkte hemifrån med över 1100:-, kom hem med 758:-...) har jag bestämt mig för att sluta spara till en systemkamera - inte sluta helt, men jag tillåter mig själv att gå och shoppa ibland i alla fall. :) Istället har jag handlat ett eget minneskort och batteri till pappas systemkamera så att jag får låna den och fota med istället! Minneskortet och batteriet kom på posten igår, och sedan dess har jag tagit flera hundra foton jag kommer lägga upp här! :) De här bilderna på Ville tog jag i förmiddags, fast pappa har tagit de två sista.

/Smilla ♥

P.S. Förlåt, Noah, för att du inte fick vara med... Jag kan skriva ett annat inlägg om dig! :D ♥ D.S.

Kommentarer
Postat av: Dubordevetavemjagär. Okej då. Anna. :)

Sjukt fina bilder Smilla!! <3

2011-08-14 @ 22:39:52
Postat av: Smilla

Tack Anna! Puss! ♥

2011-08-15 @ 14:16:41
URL: http://smiiilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0