Sommarbilder - nr. 2 ;)

-
-
-
-
-

Hej :D Idag har det faktiskt också varit sjukt varmt och mysigt utomhus. c'; Eller, ja, jag vet inte om just "mysigt" är det rätta ordet att beskriva det. Det tog mig sjukt lång tid att hitta kläder som inte var för varma att ha på sig, och jag var helt sjukt svettig efter att ha hoppat 150 hopp med hopprepet + gjort 25 situps i solen. Sedan den 7:e Juli eller något har jag hoppat hopprep, 100 hopp morgon och kväll + 20 situps varje morgon och kväll. Nu när det är Augusti (sjukt! :'o) har jag ökat med 50 hopp och 5 situps, och i September blir det 200 hopp och 30 situps osv... Tills jag har blivit smal :) Haha, och imorse var det helt sjukt varmt! Ändå badade jag inte :'o Men jag överlevde ändå! :D *missbruka smileys* Nu ska jag titta på Simpsons med Noah och Ville! Bye ♥

/Smilla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0