Rubrik

Jag kan inte blogga idag... FAST jag för en gångs skull har varit duktig, fotat och gått in på datorn fast jag egentligen inte har tid så kan jag ändå inte blogga... Det går inte att sätta i minneskortet i datorn längre, så det måste jag göra via den andra datorn och det vet jag inte hur jag gör... Så de bilderna kommer nog i morgon i stället, då ber jag pappa att fixa det :)

Idag har jag varit i skolan (faktiskt kommit jättelångt i svenskan, skrev typ två kapitel) och hos tandläkaren. Skulle kolla om jag behövde tandställning, men jag sa att jag inte ville ha det så då slapp jag :) Men jag ska tillbaks dit om ett år igen och kolla igen... :/ Men jag har i alla fall ett tandställningsfritt år! :) Slapp äckelmaten i skolan också... blodpudding D: Jag & mamma var på Östenssons och då fick jag typ en macka och yoghurt :D

Tolv dagar kvar till julafton och Agnes fyller år idag! Megagrattis till dig! ♥

Nu ska jag gå och äta mat! Ska nog se på julkalendern sedan med Ville också, missade i morse (SÅÅ mogen!) ^^ ♥ Men bye, tror jag bloggar i morgon igen! :D

/Smilla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0