"Tror jag bloggar i morgon igen"

Ja, det gick ju bra... Not. Men jag skyller på att jag har julklappar kvar att handla och att det är mycket att göra färdigt i skolan innan vi slutar. Fast egentligen är det inte så. Jag är mest lat.

Anyway, jag skulle ha varit på kör idag men blev så sjukt trött + fick ont i huvudet så gick hem och sov i stället, hehe. Halvsov framför TVD, kärlek <3 Det är i morgon också <3 Och så är det julbord i skolan, mwaha ;3

Sitter i en korg med filtar faktiskt just nu, haha. Bloggar från iPoden men den sitter på laddning så jag måste sitta nära kontakten. Sitter därför bland filtarna och bloggar och spelar wordfeud med min kära mamma och lillebror (Noah) plus några jag inte känner.

Kommer nog inte några bilder på ett tag för jag kan typ inte ladda över bilder längre... Dessutom har jag kommit på att jag faktiskt gillar att skriva när jag bloggar, haha! :D

Men bye,
/Smilla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0