På väg hem från Motala :)

-
-
-
-
-
-
-

Vi var i Motala och spelade minigolf och åt glass idag. Det var jättemysigt, förutom att jag var extremt dålig på minigolfen och att Noah vann över mig med tio poäng (slag). Vi åt glass på Två Små Hus - varje glass var enorm och kostade mellan 50 och 225 kronor. Vi fem åt "bara" glass för drygt 400:-, men det var sjukt gott! På hemvägen skulle pappa åka och laga bilen, så han släppte oss fyra andra (jag, mamma, Noah och Ville) vid Brunneby så fick vi gå hem. Det var jättemysigt, och vi drack festis och åt kex och Läkerol på vägen.
Men nu ska jag se på Lotta på Liseberg (nej, jag gillar inte det, men Ulrik Munther är där ;D ♥)! :D

Så bye ♥ /Smilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0