Bildbomb!


Seriöst, förlåt... Vet inte hur jag tänker när jag lägger upp så mycket bilder...

Men jag har kommit på att när jag inte "får" blogga, alltså när jag har sagt att jag inte ska blogga, då börjar jag fota och blogga istället! Tänker jag att jag måste blogga kan jag inte blogga. Så jag kanske ska ge mig själv ett bloggförbud så att jag aldrig slutar blogga xD

De här bilderna sprang jag ut och fotade i går morse. I pyjamas och med fötter, fingrar och ben som höll på att frysa sönder tog jag ca 80-90 bilder... Och ska jag vara ärlig är jag faktiskt nöjd med dem ^^'

(grattis världens bästa pappa på fars dag! älskar dig ♥)

Au revoir! (pluggar franska D:)

/Smilla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0