Innan solen har gått upp


Varenda morgon har jag insett att det jag egentligen borde göra varje dag innan jag åker till skolan är att cykla någonstans där man ser himlen bra, ta med mig kameran och fota innan solen går upp - när himlen är som finast. Det var precis vad jag gjorde en dag förra veckan, fast jag frös sjukt mycket och hade bara på mig nattlinne och ett par tights plus ytterkläder över det. Jag cyklade ner till Agnes och stod nedanför deras hus där man ser himlen som bäst. Sedan tog jag massor av bilder, men eftersom klockan var innan sju på morgonen plus att jag höll på att frysa ihjäl och var jättestressad blev inte bilderna jättebra. Dessutom ser det jättemörkt ut på bilderna, men i själva verket var det ljust och hur fint som helst ♥ Jag får väl försöka igen någon annan morgon när jag har mer tid - då ska jag dessutom ta med stativ och försöka fota månen (om man ser den, vilket man faktiskt har gjort några dagar i rad nu).

Nu ska jag skriva franskaglosorna en sista gång innan jag sätter mig vid TV:n. Bye bye ^^ ♥

/Smilla





Kommentarer
Postat av: Milly

Fina! :D

2011-11-14 @ 20:23:14
URL: http://shemovesinherownway.blogg.se/
Postat av: Smilla

Tack! :D ♥

2011-11-15 @ 19:57:53
URL: http://smiiilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0