Bilder från fotopromenaden med Anna


Jag har ju varit och fotat med Anna idag, vi cyklade till lite random ställen och fotade löv, träd, grenar och grässtrån med vattendroppar på innan vi slutligen stannade vid hästhagen. Från början stod hästarna längst bort med sedan kom de underbara djuren närmre - så att de nästan nuddade kamerorna - så att vi kunde fota dem. Är, trots att det var sjukt kallt, väldigt nöjd med att vi åkte ut och fotade! Efteråt drog vi in till Linköping och såg på bio, Jag saknar dig var jättebra och megasorglig. Nu ska jag ut och vara social i vardagsrummet xd (vi har tänt ljus, det brinner i kaminen och tv:n är på! hur mycket höstmysigare kan det bli? ♥)

/Smilla ♥

Kommentarer
Postat av: Anna. :)

Jag klappade en häst i fem minuter.. <3



Och filmen ägde! (speciellt Ailu.. <3)

2011-10-09 @ 20:38:03
URL: http://makrofokus.blogg.se/
Postat av: Smilla

Aw, det gjorde jag också ♥ De var så fina ♥



Haha, håller med ;) ♥

2011-10-10 @ 07:47:32
URL: http://smiiilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0