Ny design och bilder från lekparken! ♥

-
-
-
-
-
-
-

De här bilderna kommer från i onsdags när jag, Anna, Agnes, Signe och Rebecca var i lekparken :) ♥ Älskar dem, både bilderna och personerna som är med på bilderna!! :D ♥

Btw, jag har inte bloggat på sjukt länge men nu lovar jag för typ sjuttioelfte gången att jag ska bli bättre på det. :) Har fixat designen lite, men är inte jättenöjd så jag ska ta tag i den mer snart. Blev bara så trött på den där äckelprickiga bakgrunden...

Just det ja, jag har glömt att säga att min älskade kamera har gått sönder! </3 Det var jättelänge sedan, egentligen, men när jag först såg det trodde jag att det gick att fixa </3 Nu tror jag inte det </3 Så alla bilder jag lägger upp nu (till exempel de här) kommer nog att vara tagna med pappas kamera. Om jag inte lägger upp några gamla ^^

Bye! ♥

/Smilla ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0