Moln

-
-
-
-

Vet inte vad den sista bilden gör här, egentligen.

Förlåt att jag inte har skrivit på, typ, jättelänge! Varenda dag har jag tänkt att "jag skrev ju igår", vilket jag inte gjorde. Tiden går för fort :o De här bilderna tog jag med pappas kamera >det lär nog bara bli bilder som är tagna med den kameran - när jag och Anna var på Rix FM festival i Linköping och filmade Ulrik Munther i spöregn blev det något fel med min kamera så det går inte att fota med den längre... ska se om det går att laga!< för några dagar sedan. Egentligen är det helt fel med sådana bilder idag, för nu skiner solen utan ett moln på himlen!

/Smilla ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

det är underligt att du inte har så många som kommenterar, du jätte duktig på att fota för din ålder! :D kram

2011-09-13 @ 16:42:55
URL: http://mitchibloss.blogg.se/
Postat av: Smilla

Aw, tack Beccisch (stavning? xd)!!! ♥

2011-09-13 @ 17:59:01
URL: http://smiiilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0