:D

Nu är det såhär dålig uppdatering igen... Men whatever.

Skulle bara säga att nu är jag sådär sjukt cplycklig! :D Jag menar, det är lov och hela lovet ska bli helt sjukt awesome, jag har och kommer att ha massor av pengar i sommar för jag har bestämt mig för att sluta spara till en iPhone och massor skit, klarar mig med den mobilen jag har (nu när jag dessutom har hittat min iPod igen!) och så får jag önska mig saker i julklapp istället, haha typ ett år dit... ;) Dessutom ska jag se Titanic i 3D med Anna på torsdag, ha världens mysigate hemmaspafilmtjejkväll med Anna och Agnes fredag till lördag, shoppa med mamma någon gång på lovet och eventuellt vara  hos farmor och farfar! Dessutom har jag precis sett TVD på datorn, haha


Nu ropar mamma så ska dra ner och äta, kanske ska skypa med Anna sedan också :D


/Smilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0