Det hundrasjunde inlägget utan någon vettig rubrik



Sommar, omg vad jag saknar det! Såå sjukt sommartaggad nu (haha, säger man det?) så det kommer nog komma sommarbilder i några dagar nu 

Idag var det onsdag, haha, ingen som visste va? Men iaf, det var ingen matte (= awesome) och efterrätt efter maten! Cupcakes var det  Perfekt, borde vi få oftare eftersom typ ingen äter skolmaten ändå...

I morgon ska vi vara ute i skolan och måla fram till lunch, då äter vi mat och "påskpysslar" efter det och sedan är det påsklov! Anna följer med hem från skolan och är med och går påskkärring med mig och Ville också, haha  Så det blir awesome!

Ska fixa lite inlägg nu, vet inte om jag kommer blogga mer den här veckan för att det är ledigt och jag fotar mer eller om jag inte bloggar alls just för att det är ledigt så fixar tidsinställda inlägg 

Blev ett ganska fail inlägg men måste också säga att shit vad jag längtar till vår tjejkväll alltså Ska bli så sjukt awesome och Anna och Agnes, love you! ♥ (Signe med ofc, måste ha en flumgristjejkväll snart! ) Anyway, nu ska jag sluta spamma om ointressanta saker så bye 

/Smilla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0