Långfredag



Har aldrig fattat varför det heter långfredag? Liksom, alla vet väl redan att den längsta dagen på året är 23 december, haha? 

Anyway, bild från i somras, kanske inte den vackraste men ändå... ;) Tagen med min gamla kamera iaf, fattar inte varför jag bara ville ha en systemkamera då? Den kameran ägde faktiskt, tog minst lika bra bilder som vissa systemkameror och så var den så liten och lätt :o Saknar den sjukt mycket (behöver ju inte säga hur den gick sönder... jag filmade Ulrik Munther i spöregn så det var väl iofs en värdig död ;) vila i frid) alltså!

Åh, kom precis på att vi ska sova hos mormor och morfar idag (eller whatever, i övermorgon eller något då för det är onsdag när jag skriver det här)! Fett kul alltså! 

Okej, det är fett svårt att skriva tidsinställda inlägg så jag slutar nu.

/Smilla 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0