Laser



Haha, gissa vad det är? ;D När vi sov hos mormor och morfar hade Noah med sig sin laserpekare, och vi "målade" på kylskåpet med laserstrålen :D Det var helt släckt i rummet och jag hade slutartid 15 sekunder på kameran :D Det var faktiskt fett roligt och så ser det grymt coolt ut, eller hur? :D

Den här veckan ska jag nog börja med tidsinställda inlägg igen, bara för att liksom. Eftersom jag inte bloggar "vanligt" egentligen, utan bilder (förutom när jag är lat), så bloggar jag bara typ en gång om dagen (eller ska göra iaf...) för det blir för jobbigt att redigera och ladda upp bilder till varje inlägg. Det är enligt mig inte samma sak som andra som bloggar utan bilder också, det är typ min awesomea ursäkt till att jag inte bloggar så ofta :)

/Smilla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0