Raindrops



Typ vädret idag. Fast inte riktigt. Och bilderna är dessutom från förra veckan. 

Det är snart maj, snart Valborg och snart sommar, men inte mer än typ max tio plusgrader och allt ser så deprimerande ut... Borde inte träden bli gröna snart, typ? Skola imorgon också, jävla religionskit som jag inte kan någonting om så kommer säkert få F- typ. Men jag ska till Klara idag och det blir säkert awesome :)

Jag vill ha sol! Och sommar, och sommarlov, och vara ledig och slippa skolan. Ska skriva en kalender och kryssa dagar fram till sommarlovet, som man gjorde när man var liten (eller det kanske bara var jag?).

Jag har inget annat att skriva. Det här inlägget blev cp, hejdå.

/Smilla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0