Dag 1 - en bild på mig och mina bästa kompisar



Det här är flumgrisarna, för er som inte visste det. Flumgrisarna är awesome och jag lovar att someday we'll take over the world! Vi började vara med varandra i femman, tror jag, och en dag när vi skulle vara lite flummiga gjorde vi en blogg som vi döpte till flumgrisarna och sedan dess har vi varit det. Den första "flumgris-tjejkvällen" hade vi i januari förra året, i Signes hus i Norrköping. Vi fick nämligen reda på, i femman, att Signe skulle flytta och sluta i vår skola... gissa om vi tjöt?! Men vi träffas fortfarande och har tjejkvällar som är... de tjejkvällarna är en av de bästa sakerna i världen. Nästa tjejkväll är hemma hos mig, på lördag och jag längtar sjukt mycket! Vi har också gjort flumgriströjor, med bilden ovanför som tryck och dem har vi på oss varje tjejkväll!

På tjejkvällarna har vi som standard att vi träffas, flummar lite, gör tacos (jag tar köttfärsen och får damp om någon tar det jobbet ifrån mig, Anna och Agnes gör guacamole och Anna har extra mycket kryddor och Signe hackar grönsaker) och vi brukar också flumsminka oss, sist med ögonbindel så att vi såg helt sjuka ut! På den senaste tjejkvällen som var hos Agnes sprang vi även omkring och SKREKSJÖNG och hoppade till gamla låtar. Kärlek. 


Lite väl långt skrivet, och ändå är det inte tillräckligt. Love ya! 

/Smilla 





Kommentarer
Postat av: AGNES THA FUCKING FLUMGRIS

Det räcker med ett ord: KÄRLEK. ♥

2012-02-21 @ 10:54:29
URL: http://tegelsten.devote.se/
Postat av: Smilla

2012-02-21 @ 17:44:14
URL: http://smiiilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0