Dag 2 - mitt favoritprogram på TV



Det här är antagligen det lättaste att skriva om... Mitt favoritprogram eller favorit-TV-serie (hur man nu skriver det) är (för er som hade lyckats missa det...) lugnt The Vampire Diaries! I Sverige heter det egentligen Vampire Diaries utan The men jag orkar varken skriva The Vampire Diaries eller Vampire Diaries utan skriver förkortningen TVD! :D

Anyway, TVD är troligtvis den bästa TV-serien som någonsin har gjorts and I love it  Det går vanligtvis på TV på fredagar men nu är det ett uppehåll fram tills typ efter sommar... ;'( Men när jag fyllde år fick jag säsong 1 & 2 så nu ska jag sitta och meganörda det! Jag "upptäckte" TVD i mitten av säsong 2 och just nu går säsong 3 på TV så jag måste kolla igenom både säsong 1 & 2 (jag såg iofs säsong 1 på jullovet men whatever)!

Jag orkar inte beskriva det så mycket utan länkar istället till wikipediasidan, haha:

Världens bästa TV-serie

(och jag skulle egentligen ha fotat filmen jag fick men det gick inget bra så snodde en bild från google ;D)

/Smilla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0