Dag 3 - mitt favoritminne


Ett av mina favoritminnen är lugnt när vi var på Kanarieöarna Det var så sjukt fint där, och varmt och jag vill dit igen </3 Badade i havet 24/7 och hotellet var sjukt awesome :D Sedan hade de världens finaste saker där och jag köpte bland annat en jättefin klänning Behöver ju inte säga att vi fick maginfluensa och var sjuka halva semestern... Men det var awesome ändå!



Åh Det var i somras och jag och Anna hade gått på Skänninge marknad hela dagen, när vi kom hem åkte vi till något mysigt ställe där jag aldrig hade varit innan och fiskade med Noah, Arvid och mamma. Sjukt mysigt var det, och i bilen på väg hem såg Noah och Arvid någon random brevlåda och satt och skrek BREEEEVLÅÅÅÅÅDA i en timme typ! Vi sov över samma kväll också och det är lugnt en av de roligaste sakerna jag har gjort i hela mitt liv



Det kanske inte var någon större överraskning att tjejkvällarna skulle få en hedersplats här... ALLT är perfekt på tjejkvällarna. Även om vi skulle megabråka och hata varandra dagen innan (ja, det har hänt, eller iaf typ två dagar innan) blir allt perfekt på tjejkvällarna! Det är magi ;) Haha, nejdå, men det är sjukt awesome och TAGGA LÖRDAG, LOVE YA 

(mer än ett minne men whatever och visste inte vilka bilder jag fick ta men ser någon någon förbjuden bild så säg till )

/Smilla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0