Sämst på att blogga, that's me

Jag hatar vintern... typ över allt annat. Sure, det är mysigt med jul & snö & så, men det finns ingenting att fota ju! Ingenting! Jag fick (bland annat) ett teleobjektiv och ett stativ (kärlek ♥) när jag fyllde år men har ingenting att fota! Så först tänkte jag att jag skulle göra ett inlägg om att jag troligtvis inte skulle blogga förrän i typ april igen men kände att det blev lite fail så jag gör som alla andra:

Dag 1 - en bild på mig och mina bästa kompisar
Dag 2 - mitt favoritprogram på TV
Dag 3 - mitt favoritminne
Dag 4 - den senaste bilden jag tog
Dag 5 - en vinterbild
Dag 6 - en vårbild
Dag 7 - en sommarbild
Dag 8 - en höstbild
Dag 9 - en bild på mitt rum
Dag 10 - mina husdjur
Dag 11 - mina favoritwebbsidor
Dag 12 - en naturbild
Dag 13 - en landskapsbild
Dag 14 - en vattenbild 
Dag 15 - mina fem favoritbilder

Det här ska bli fett kul och jag hoppas jag kommer börja blogga mer nu! :) Jag börjar med dag 1 idag ♥

/Smilla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0