Tävling

Jag är med i en fototävling hos den här bloggen där temat är "ett foto av något personligt eller något som har en historia bakom sig" och där man kan vinna en värdecheck på 300 kr hos tvspelsweb.se. Jag hade ganska svårt att välja en bild eftersom jag mest fotar natur och blommor vilket kanske inte är så personligt ;) Men jag valde ändå en bild på min lillebror. Har lagt upp bilden innan, den kommer här:



Jag tog bilden någon gång i våras/vintras, när det fortfarande var kallt utomhus och vi hade varit uppe i byn och cyklat. Ville lånade min mössa som jag hade köpt någon dag innan det för han frös och när vi kom hem igen var han så söt, helt röd om kinderna och med min mössa på huvudet :') Så jag sa åt honom att stå kvar utanför dörren, sprang in och hämtade kameran och tog massor av bilder ^^ Bilden är lite suddig och brusig för jag råkade ha ISO 800, det var jättekonstigt ljus och jag orkade inte ha lång slutartid och tänkte mig inte för så jag drog upp till ISO 800... Lyckades fixa det liiite i photoshop men det kunde ha varit mycket bättre! Fast jag tycker ändå att Ville är väldigt söt på bilden ;)

Om jag skulle vinna skulle jag köpa det här stjärnfiltretdet här motljusskyddet och den här fjärrutlösaren.

/Smilla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0