Den sjuttioelfte awesoma bortförklaringen

Det tar en och en halv timme att ladda över bilder från minneskortet till datorn. Klipper jag ut bilderna från minneskortet kan det ta tjugo minuter att bara klippa ut dem och sedan en och en halv timme att lägga över dem till min mapp i datorn. Kopierar jag dem tar det en och en halv timme att kopiera och sedan en halvtimme att ta bort bilderna på minneskortet. Därför tänkte jag lägga över bilderna direkt från kameran till min bärbara dator, med en sladd, men nu har datorn dampat och kan inte ansluta till det trådlösa... Dessutom kan jag inte redigera bilderna där .-.

Alltså tar det upp till två-tre timmar varje gång jag ska blogga och lägga över bilder på datorn, rensa minneskortet, redigera bilder, ladda upp dem i ett inlägg (lovar att det tar fem minuter för varje bild!), skriva, posta inlägget och dessutom komma på vad jag ska skriva om nästa dag ._.

Så tyck synd om mig nu!

/Smilla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0