15/5



Gammal bild men ändå. 

Nu är allt hälften awesome och hälften skit. Det är snart sommar, jag har köpt en iPhone 4 (vit) för 800 :- (!!!) som förhoppningsvis kommer på posten snart, vi har inga läxor, jag har världens bästa kompisar som jag ska vara med imorgon osv. Men det är också snart klockrikemästerskap (föredrar att säga friidrottsdag...) som är typ det absolut värsta jag vet, jag har en allmänt dålig dag och känner mig sämst på alla sätt, det är tråkigt väder ute och jag har inga pengar igen.

Hehe, lite weird (som alltid) men ändå. Just nu är jag faktiskt mest glad för att jag ska köpa en iPhone med världens sötaste skal till och för att jag ska vara med Anna och Agnes imorgon c: Dessutom är det sista dagen på veckan och vi har ledigt i fyra dagar efter det! :D 

Ska kanske redigera bilder snart, eller så kollar jag TVD, eller så hjälper jag mamma med maten, eller så gör jag något annat ;) Anyway, bye! :D

/Smilla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0