iPhone 4S

Jag har velat ha en iPhone 4S hur länge som helst, men nu har jag verkligen börjat spara. Jag har jobbat och sparat mina pengar, och när jag hittade en annons med en iPhone för 800:- mailade jag direkt han som hade lagt ut annonsen. Han sa att det inte var några fel på den och att priset var så lågt för att han hade fått en ny telefon av jobbet och bara ville bli av med den här osv... Jag tyckte det lät jättebra men var ändå misstänksam eftersom priset var så lågt, så jag mailade honom både från min och mammas mailadress. Men allt verkade bra så jag sålde min gamla mobil, har lagt ut en annons och ska sälja min dator och så sa han som jag skulle köpa mobilen av att jag kunde betala hälften innan jag fick mobilen och resten när jag hade fått den (eftersom jag sa att jag inte riktigt litade på honom). Men jag betalade 450:-, alla mina pengar som jag hade sparat ihop, och ingen mobil kom... Dessutom höll jag på att sälja min gamla mobil. Så nu har jag pappas gamla mobil och ska på något sätt lyckas spara ihop flera tusen. Wish me good luck!

Men nu har jag hittat en tävling på dustinhome.se, där man kan vinna en valfri sak för upp till 10 000 kr vilket är perfekt för en iPhone ;) Så jag är med och tävlar där, och i reglerna står det att man ska skriva ett blogginlägg så here it is ;) Bjuder även på en länk till en liten fin lista på varför jag vill vinna en iPhone! (länken är i bilden så klicka på bilden för att komma dit)

Klicka för att stänga fönstret

dustinHomeCompetition.jpg
Söker du efter en prisvärd, bra bärbar dator? Jämför våra kvalitétsprodukter på Dustin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0